Invester i din indholdsstrategi

En god indholdsstrategi er afgørende for, at du kan nå dine strategiske mål med dit indhold.

Vil du gerne arbejde smartere med virksomhedens indhold?

En indholdsstrategi samler dine indsatser, så mulige synergier bliver konkrete og målene inden for rækkevidde.

En indholdsstrategi kan indeholde forskellige elementer

 
  • Et overblik over kanaler og hvilke typer indhold og budskaber, I gerne vil ud med der

  • En beskrivelse af virksomhedens værdimæssige afsæt og guidelines for hvordan det bør komme til udtryk i virksomhedens indhold

  • En oversigt over virksomhedens budskaber

  • En beskrivelse af målene og formålet med indholdsindsatsen

  • En målgruppeanalyse

  • En indholdskalender, der tager højde for virksomhedens årshjul og kommunikative ressourcer

  • En brainstorm på indholdsemner

  • Design af formater, der gør arbejdet med indholdet lettere

  • En beskrivelse af virksomhedens tone of voice

En god indholdsstrategi sætter dine mål sammen med din virksomheds værdimæssige afsæt, tager højde for ressourcerne i din virksomhed og skitserer en plan for, hvordan du når målene.

Blogindlæg:

Hvad indeholder en god indholdsstrategi?